Annick en Serge zijn schattige, attente en beschikbare gastheren. De kamer is zeer comfortabel en zeer schoon. Het ontbijt is erg goed, met zelfgemaakte jam. Zeer rustige en gemakkelijk toegankelijke plaats.
Niets, alles was consistent, raden wij aan.